środa, 20 października 2010

Torba jesienna

Przyszła jesień. Jakoś dziwnie się czułam nosząc torby w letnich kolorach do coraz grubszych ubrań. Uszyłam więc sobie torbiszona w kolorze ciężkim do określenia, coś jakby grafit z domieszką brudnego fioletu :p  Środka nie pokażę , bo nie umiem i nie mam cierpliwości ładnie zdjęć robić wrrr. W każdym razie wewnątrz jest jedna zapinana na zamek kieszonka i cztery otwarte na potrzebne szpargały.

Bardzo dziekuję kochane za wszystkie miłe słowa od Was pod wcześniejszymi postami :)

3 komentarze:

  1. Super!
    Kolorki i wzór idealnie trafiają w moje gusta :)
    Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!!! Idealna na jesień, nawet te listki na torbie wygladaja na jesienne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...