sobota, 1 stycznia 2011

Kolejny rok

No i nadszedł nowy 2011 rok. Jaki będzie ? Oby lepszy od poprzedniego, pełnego niespodziewanych wydarzeń, niestety również tych związanych ze stratą i bólem.

Postanowień noworocznych nie robię , gdyż mam bardzo słabą silną wolę ;) Mam tylko nadzieję, że uda mi się wprowadzić w życie parę projektów o których myślę już od bardzo dawna.

A teraz o czymś co było u nas niemożliwe, a stało się. Niedawno wspominałam o tym że jeśli chodzi o zwierzaki to bliższe sercu sa nam psy niż koty. Oboje z mężem uważaliśmy , że w naszym domu nie ma miejsca dla "sierściucha". I co? I wzięło mnie na kota, dzieciaki natychmiast podchwyciły temat, mąż ( o dziwo) nie oponował aż tak bardzo choć do końca był na "nie". Nie ustąpił tylko w kwestii ceny ( ja chciałam rasowego ). I tak oto w drugi dzień świąt przyjechała do nas kicia, półpers :) Po tygodniu wspólnego mieszkania jestem gotowa "odszczekać" wszystko co myślałam o kotach . Na dzień dzisiejszy jest to idealny zwierzak dla nas, oprócz królika i rybek ;)

Wniosek zarazem postanowienie na przyszłość?- Nigdy nie mów "nigdy" :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!
    Gratuluje nowego przyjaciela. :) Jestem pewna ,ze to bedzie udana i dluga przyjazn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy maluch...i w tak wyjątkowym czasie znalazł swój dom...szczęściarz z niego:)))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę...pozdrawiam, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. To może i dla mnie nadzieja na kotka jest :) Skoro tak znienacka i u Was się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń.
    A gdy się one już spełnią, niech dorzuci garść nowych marzeń,bo tylko one nadają życiu sens.
    kicia uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękna:D Wszystkiego najlepszego na nowy rok

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kicia! Szczęśliwego Nowego Roku, niech spełniają się marzenia, realizują wszystkie plany, a każdy dzień będzie przepełniony miłością, spokojem i harmonią!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...