niedziela, 27 lutego 2011

Przysiadły motyle na chwilę

Wiosna tuż tuż i nawet dwa motyle przysiadły sobie na lusterku ;) Ramka jest tylko pobielona i bardzo mi się podoba to,że widać słoje.

 Przeprowadziłam też już szybkie losowanie nowej właścicielki sercowej łapki. Cieszę się,że tak wielu z Was
się spodobała i dziękuję za wszystkie cudne komentarze, które niesamowicie mnie podbudowują i dodają   skrzydeł :D
  
Serce poleci do:
Gratuluję i proszę o kontakt na maila  :)

Na koniec dowód,że idzie wiosna :) Taki widok mam od dwóch tygodni w drodze ze szkoły.

2 komentarze:

  1. lusterko super wyszło:) Piękny widok, nastraja już bardzo optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lusterko :) mam takie samo ale jeszcze w stanie surowym i ciągle myślę co z nim zrobić:)) Gratuluję Agacie wygranej rękawicy, śliczną ją zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...