wtorek, 21 czerwca 2011

Literki

Literki, to jedna z pozycji z listy "rzeczy do zrobienia". Ich uszycie planowałam od dawna, szablony czekały, czekały i się w końcu doczekały. Razem z nimi doczekała się też moja córa, bo to z myślą o niej miały powstać.
Teraz od razu wiadomo , kto rządzi w pokoju ( czyt. robi bałagan) :)
Na początku miałam problem z zamocowaniem ich na ścianie- taśma dwustronnie klejąca się nie nadaje. Za to rzep sprawdza się znakomicie ;)


Kochane dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) Ja do Was też staram się na bieżąco zaglądać, ale ze względu na bardzo ograniczone łącze i brak mojego komputera, nie zawsze zostawiam po sobie ślad

12 komentarzy:

  1. superaśne literki, jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  2. super literki:) Moja córka tez czeka na swoje imię, ale nie mam pojęcia kiedy się doczeka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory mają te literki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba ten materiał .. literki wyglądają na zdjęciu jakby miały poprzyczepiane perełki:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te literki! Córcia na pewno przeszczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam już kiedyś o takich literkach, ale potwornie się boję za nie zabierać. Znając mój talent do szycia, to wszystko mi wyjdzie za wąskie, bezkształtne i się nie będzie nadawać do niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ekstra pomysł :-))) literki wyszły Ci idealne w kolorze i formie bravo

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne :) u mnie Gabrysine literki też czekają na swoją wielką chwilę :) hehe pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Literki są moim faworytem, zawsze mi się podobały od kiedy zobaczyłam je na forum. Twoje są śliczne , wyglądają pięknie i są wielką ozdobą a jednocześnie jakieś takie prywatne - super

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. Julcia pewnie przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne literki, takie subtelne. Śliczny materiał, bardzo ładny kształt literek i staranne wykończenie. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...