piątek, 21 października 2011

Efekty nocnych spotkań ;)

Kochane, bardzo Wam dziękuję za tak wiele cudownych słów pod adresem mojej córy i jej okładki. Julce aż się oczy świecą i buzia sama śmieje gdy je czyta ( a podczytuje mnie tu ta mała gadzina regularnie: ) ) Pewnie za jakiś czas znów usiądzie do maszyny, o czym nie omieszkam tutaj napisać.

Razem z kilkoma koleżankami urządzamy sobie raz w miesiącu nocne spotkania, w czasie których oprócz babskich pogaduch wyżywamy się kreatywnie.  Tym razem spotkanie odbyło się u mnie i robiłyśmy wianki na drzwi.Efekty naszych zmagań z materią poniżej :D
Muszę się Wam jeszcze pochwalić ,że ekipa Patchworkowej Gwiazdy postanowiła nagrodzić mnie za pokrowiec na maszynę , który zgłosiłam do wyzwania PP :D  Bardzo się cieszę , tym bardziej,że to pierwsza moja wygrana w jakimkolwiek konkursie :D

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Pokrowiec był wspaniały :) A spotkań nocnych zazdroszczę bardzo. Chciałabym się przyłączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wianki! Gratulujemy! Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...