piątek, 18 listopada 2011

Polka potrafi :)

Niedawno w czasie spacerku  po Ikei ;) córce i mnie spodobał się obrazek
(zdjęcie pochodzi ze strony ikea.nl)

Za to cena mi się bardzo nie podobała, tym bardziej,że to żadna rewelacja. Po prostu fajna efektowna dekoracja, szczególnie do pokoju młodej dziewczyny. Po krótkich oględzinach "dzieła", stwierdziłam,że sama taki zrobię ;) Jak pomyślałam, tak też zrobiłam. Oto moja interpretacja ikeowskiego obrazka. Pogoda niestety nie sprzyja robieniu zdjęć ;/



brystol, stemple, skalpel, trochę farby na podkład, ramka i gotowe :)
W początkowym zamyśle miałam brzegi płatków delikatnie podkreślić kolorem, ale póki co, zrezygnowałam z tego :)

p.s. wieczorem postaram się zamieścić opis wykonania dekoracyjnej świecy.

Pozdrawiam ciepło z mglistej krainy :)

13 komentarzy:

  1. O tak czekam na przepis na świecę:)) Widziałam ten obrazek w ikei i nie powiem spodobał mi się ale pomyślałam sobie, że jest zbyt banalny żeby płacić za zwykłą wycinankę i faktycznie przeszło mi przez myśl, że moje blogowe koleżanki zrobiły by to same i z lepszym efektem :))) Naprawdę super
    Ci to wyszło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i bardzo dobrze że sama zrobiłaś :D efekt fajny i chyba się zdenerwuję bo już mnie kusi żeby zrobić .. znowu będzie mi się chciało wszystko na raz więc nic nie zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ;))i zapewne tańszy;)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Twoj ladniejszy od Ikeowskiego:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepszy od oryginału!! Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny obrazek ,niby prosty a robi wrażenie :)Twój nawet ładniejszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezle ci to wyszlo!! teraz juz wiem do czego uzylas kwiatkow:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt super. Wyszło nawet lepiej jak to ikeowskie :O)
    Jesteś niesamowicie twóczą kobitką :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna interpretacja!! bardzo udana- no i rzeczywiście Polka Potrafi!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polak potrafiiii! - żeby rzec za Banderasem, hihi ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny efekt. Te kwiatki równie pięknie się prezentują co Ikeowskie motyle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz widze. W prostocie tkwi siła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ściągnę z Ciebie pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...