poniedziałek, 7 listopada 2011

W przerwie na reklamę

Wczoraj razem z córką i koleżanką pojechałyśmy do raju dla craftomaniaczek ;) , czyli na największe crea targi w Holandii.
Było na co popatrzeć, oj było, choć najwięcej radości miały osoby zajmujące się wszelką papierową działalnością. Niestety fotek nie posiadam, bo zwyczajnie nie było czasu na ich robienie. Oprócz stoisk z różnej maści papierami, stempelkami, koralikami, furorę robiły warsztaty z dekorowania babeczek masą cukrową  i decopatch ( odmiana decoupage).
Mnie zainteresowały kramy z włóczkowymi nowinkami. Prym w tym temacie wiodą wszelkiego rodzaju włóczki siateczkowe i tasiemkowe , już chyba połowa Holenderek nosi takie szale ;) Bardzo modne są też kolorowe, wielobarwne przędze i metoda robienia na drucie (?)  Broomstick - tutaj mały instruktaż, jak to się robi.
Moja młoda również upatrzyła sobie jedną  włóczkę na szal- Katia Sabrina i choć cena nie była zbyt zachęcająca, kupiłam ją i w tytułowej przerwie na reklamę ;) powstał szal.


gruba włóczka + grube szydło lub druty = szal w 5 minut :D
I to by było na tyle z moich wrażeń, a Jula u siebie na blogu będzie się wieczorem chwalić efektami nauki stosowania produktów Powertex

10 komentarzy:

  1. Fajny ten szal ,jeszcze nie widziałam takiej włóczki a efekt jest naprawdę ciekawy ,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny szal:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. no to przerwa na reklame byla owocna:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szal i włóczka ciekawa. Bardzo lubię ten kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny szal, jestem kompletnym laikiem w świecie włóczek więc zaskakują mnie takie cudeńka, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt z tymi puchaczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ranyście...toś mnie teraz dobiła tym szalikiem.
    Wiesz...moze dobrze, ze zdjęc nie posiadasz, bo chyba jeszcze bardziej bym się załamała tym co u nas dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna włóczka i niesamowite efekty! Szale piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę taką włóczkę ...
    szal jest piękny :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna włóczka a szal cudny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...