piątek, 13 kwietnia 2012

Lepiej późno...

niż wcale... Z bardzo dużym opóźnieniem Gazynia, Midutki i mam nadzieję również Anna otrzymały  ode mnie prezenty w ramach zabawy Podaj Dalej.
Z terminem nawaliłam na całej linii i strasznie mi głupio z tego powodu :(
Mam tylko nadzieję, że dziewczynom to co zrobiłam się spodobało i że się im przyda.
Uszyłam wszystkim trzem po jednakowej podkładce np. pod wazon albo doniczkę. Podkładki Dresden Plate od dawna były na liście rzeczy do uszycia. Całkiem fajnie mi się je  robiło, muszę się zmobilizować i sobie też takie sprawić ;)
Słonecznego weekendu życzę :)
kulinia

18 komentarzy:

  1. śliczna podkładka, kolorowa w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną podkładkę uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, a że z poślizgiem, chyba każdy projekt musi nabrać mocy urzędowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj prawda , prawda m lepiej póżniej niz wcale... :) Podkładka sliczna ! Zawsze mi się twoje prace podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są i pewnie opóźnienie od razu pójdzie w niepamięć gdy tylko nowe właścicielki spojrzą na swoje dary:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły Ci wspaniale:) bardzo podobają mi się takie pastelowe tkaniny jakie tu zastosowałaś. A jak szyłaś spód? Szyłam narzutę z tym wzorem ale tam talerze były naszywane więc nie miały spodniej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie zrobiłam zdjęć spodu, w sumie sama nie wiem dlaczego...
    po uszyciu wierzchu gdy jeszcze była dziura w środku, zszyłam go ze spodem i ociepliną, wywróciłam na prawą stronę, przepikowałam przy szwach i dopiero potem naszyłam środkowe kółko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!!:). Pastelowe kolorki,fajna kompozycja :)). Zastosowanie bardzo mi się spodobało zwłaszcza jesli chodzi o doniczki. Gratuluję pomysłu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy projekt, a dzięki zastosowaniu różnych tkanin za każdym razem podkładka może być inna :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne podkladki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. super podkładki obdarowane na pewno będą zachwycone, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten wzór,podkładka jest śliczna.
    Czasem z przyczyn niezależnych od nas robią się zaległości i poślizg wtedy jest nieunikniony...wiem coś o tym,bo sama to przerabiam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...