środa, 4 grudnia 2013

Wyniki candy

Wczoraj, niestety nie udało mi się przeprowadzić losowania, ale już to nadrabiam :)
Dziękuję wszystkim dwudziestu chętnym i bardzo się cieszę, że są wśród Was osoby, których dotąd nie znałam.
Ale do rzeczy, w losowaniu pomógł mi generator liczb. I tak każda osoba  otrzymała numerek według kolejności zgłoszenia. Maszynka losująca wytypowała liczby 15 i 20, pod którymi kryją się Małgorzata C. ( otrzymujesz napis i serwetki) oraz Aga Waleria ( otrzymujesz serwetki).
 Serdecznie dziękuję za udział w zabawie , a wylosowanym gratuluję i czekam na Wasze adresy :)

Kulinia

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!!!
    I gratulacje dla współtowarzyszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Warto było czekać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za wspaniałą nagrodę i gratuluję również koleżance:) Wspaniały mam prezent mikołajkowy:) Już wysyłam dane na adres madebykulinia@gmail.com (mam nadzieję, że właściwy - przepraszam, ale innego nie mogłam znaleźć). Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...