czwartek, 8 maja 2014

Takie tam...

Ciężko zacząć pisać po dłuższej przerwie, tym bardziej ,że od dawna cierpię na przypadłość
"nicmisięniechce". Pomysły kiełkują i mnożą się w mojej głowie, ale ich realizacja to odległy temat...
Jednak coś tam robiłam, choć to tylko ułamek tego co bym chciała.

I tak nudne poszewki na poduszki, dzięki farbie do tkanin i szablonowi otrzymały bardziej dekoracyjny wygląd

 przemalowałam i ozdobiłam liściastym ornamentem lustro

i na koniec, ze starego cyferblatu i stoliczka z płyty wiórowej , zrobiłam stolik do ogródka ;)
teraz muszę  ławkę przemalować, bo nie pasuje do stolika ;)

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają :))
Kulinia

14 komentarzy:

  1. Poduszeczki zdecydowanie zyskały - ten szablon jest świetny!
    Lusterko ma piękny kolor, a szablon dodaje mu smaku :)
    Stolik - oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoliczek czasowy jest przecudny! Wspaniały miałaś pomysł!!!!
    Rameczka śliczna i poduszki bardzo wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten stolik jest rewelacyjny! Niespotykany i "z klimatem" :) Zresztą i poduszki mają w sobie to "coś" co przyciąga wzrok!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz tutaj zajrzałam ale fajne rzeczy to widzę,poduszki ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie tutaj! zostaję na dłużej! :) a poduszeczki rewelacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z poduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stolik ogrodowy podoba mi się najbardziej. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne poduszki. Stolik pomysłowy. Pomalowałaś już ławeczkę tak jak planowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne poduszki. Stolik pomysłowy. Pomalowałaś już ławeczkę tak jak planowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :)

Odwiedziliście mnie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...